If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Някой може ли да ме "светне" отностно лампичките по таблото? 156 JTD
Ако имаш изгоряла подгревна свещ ще замига доста след като чека е приключил и мотора отдавна вече е запален. Светването при контакт е за да ти даде индикация да изчакаш докато подгрее и чак тогава да врътнеш ключа докрай и да запалиш.
Днеска се загледах в лампичката значи като дам на контакт светва за 1-2 секунди и изгасва, и след като запаля почва да мига около 20 секунди, колко свещи мислите, че са изгорели?
Колега днес тъкмо сменях свещи...на компа не излиза колко са изгорели...сваляш и проверяваш...ако нямат нагаряния и е изгоряла една смени само нея...ако са изгорели повече от една най-добре всички...
Добри марки са: Denso(около 25-27лв за бр), NJK (около 32), BERU (около 32-35лв)...чувам арни неща дори за ISKRA (около 10-11лв за бр)...наслука и да внимават като свалят свещите...моите излязоха безпроблемнно.
Смяната стана за около 1-1:30 часа..на 1.9 двг.
Имаш общо 5 на твоя двг.
Можеш да караш така временно, ако нямаш финанси или време сега...просто при първо палене за няколко мин може да звучи странно, но е хубаво да се смени!
Казаха ми, че мога да проверя свещите с + от акумулатора ако направи искра значи има консумация и е здрава, ако няма искра значи е развалена.. Това някой правил ли го е?
Най лесния начин за проверка - почти без да се цапаш - вземаш пробна лампа, закачаш за + на акумилатора. От релето на подгрева откачаш кабела захранващ свещите - при тебе трябва да са 5 клеми вътре и с пробната лампа тестваш всяка една от клемите. Трябва лампата да святка ако всичко е наред. Ако не святка - имаш изгоряла свещ или лош контакт на обувката на самата свещ. Тогава вече тръгваш свещ по свещ.
Само внимавай кой кабел ще откачиш от релето - 2 са - единия идва от компа и оправялва релето, другия захранва свещите.
Най лесно се познава като отвъртиш болта който държи релето и погледнеш отдолу - този дето захранва свещите отстрани на релето е номерирано -1-2-3-4-5.
Абе, дупене си е
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment